BNGR

icon.png

Arpzi

24.10.2008 klo. 06:32
0

Mistäs te ootte noi teijä tangot ottanu,ostanu/muu? Bmx-tangot o nii piru kalliit! pistäkkee linkkii túlemaa mist ootte ostanu,jos ootte.

icon.png

Atte

04.11.2008 klo. 21:22
0

Suomalainen Snow GT-foorumi!
Suosittelen rekisteröitymistä kaikille lajista kiinnostuneille ;)

icon.png

teräskappe

13.11.2008 klo. 14:08
0

Meinasin virittää omaan stiikaani tangon en vaa oo löytäny oikee hyvää ja halpaa. Kokeilin viime talvena backflippiä stiikalla mutta ei oikee hyvällä tuloksella, ekalla en saanu piettyä ratista kiinni mutta toisella pidin kiinni ja olin turvalleen alastulossa. Jotku stiika sessaritki ois ihan hyvät.

icon.png

pressi

11.01.2009 klo. 17:42
0

Juu kyllähän tuo kannattaisi ostaa, mutta penkin kiinnityksestä en itse tiedä.
Kaveri itse irroitta vanhan penkin, ja laittoi vanerin johon oli laittanut kankaan ja pehmustetta.
Ja on aika helmi!

Ja sitten omaan asiaani.. Tuossa pienempänä minun Stiga Super Gt:stä katkesi etusuksi.
Saisikohan niitä vielä kaupoista, kun viimeiset foorumi kirjoitukset katkenneista etusuksista oli vuodelta 02- ja niissä kerrottiin että prismasta saa.
Onko kukaa nähnyt myynnissä etusuksia missään kaupoissa lähiaikoina?
Olin ERITTÄIN kiitollinen jos joku voisi, kertoa minulle.

-Kiitos jo etukäteen. Pressi

icon.png

frööbeli

13.01.2009 klo. 22:02
0

pressi:

Juu kyllähän tuo kannattaisi ostaa, mutta penkin kiinnityksestä en itse tiedä.
Kaveri itse irroitta vanhan penkin, ja laittoi vanerin johon oli laittanut kankaan ja pehmustetta.
Ja on aika helmi!

Ja sitten omaan asiaani.. Tuossa pienempänä minun Stiga Super Gt:stä katkesi etusuksi.
Saisikohan niitä vielä kaupoista, kun viimeiset foorumi kirjoitukset katkenneista etusuksista oli vuodelta 02- ja niissä kerrottiin että prismasta saa.
Onko kukaa nähnyt myynnissä etusuksia missään kaupoissa lähiaikoina?
Olin ERITTÄIN kiitollinen jos joku voisi, kertoa minulle.

-Kiitos jo etukäteen. Pressi

Perkule, tarjoustalo supercenteris taisin nähä ku viel mietin et missähä meittin vanha tykki on ku siit oli penkkipaskan, suksii siel ainaki oli...!

icon.png

mawerick

31.01.2009 klo. 12:11
0

Ainaki porvoon mikrokulmas on etu ja sivusuksii. etusukset makso 9,90€ sivusuksien hintaa en muista..

icon.png

eepi

17.02.2009 klo. 17:05
0

Elikkäs semmosta kyselisin että kuinka paljon noi teidän stigat on maksanu ja mistä ootte ostanu? :D saakos tommossia alta kaheksankympin? Kiitos! :)

icon.png

mawerick

18.02.2009 klo. 10:26
0

eepi:

Elikkäs semmosta kyselisin että kuinka paljon noi teidän stigat on maksanu ja mistä ootte ostanu? :D saakos tommossia alta kaheksankympin? Kiitos! :)

saa ainaki mikrokulmast jonku feikin 36€ ja aitoki lähtee reippaasti alta 80€

icon.png

mawerick

18.02.2009 klo. 10:30
0

frööbeli:

Perkule, tarjoustalo supercenteris taisin nähä ku viel mietin et missähä meittin vanha tykki on ku siit oli penkkipaskan, suksii siel ainaki oli...!

mä kävin vantaan jossai isos tarjoustalos eikä siel kyl ollu...

Tertsa96:

MULLON KOLMEPAIKKANEN TIGA JOSSA ON PEHME PENKKI JA RATI.

OMFG! Kolme paikkane? mist sä semmose oot taikonu?

icon.png

eepi

18.02.2009 klo. 12:23
0

mawerick:

saa ainaki mikrokulmast jonku feikin 36€ ja aitoki lähtee reippaasti alta 80€

Ookkei ! kiitos :D

icon.png

flood

22.02.2009 klo. 11:31
0

Kyllähän se tuolla varaston perällä lapsuuden ajoilta on, ei ole kyllä hirveästi viimeaikoina tullut käytettyä mitä kavereiden kanssa tylsyyteen. Ihan mukava vehje hyppiä mökiltä omista hyppyreistä mutta mitään temppuja en kyllä osaa tehä.

icon.png

mawerick

28.02.2009 klo. 07:36
0

Oko niin isoo stemmii et siihe menis cossistonga? ku mul on semmone ite lyhennetty vihree crossitanko jonka haluisin kii stigaa mut ei taida löytyy nii isoo stemmii.. edit:crossi tanko onki ohkasempi.. tai ainaki jotkut..

icon.png

mawerick

07.03.2009 klo. 18:20
0

NONII! Stiga on vihdoinki kasassa ja tuli hieno. siin on läpinäkyvä musta muovi penkki,fillari stonga,grindi tanko ja sivusukset taivutetut takaa. ja sit korjasin hajonnee suksenki.. kuvaa ehkä joskus.. löytäis vaa jonku sivun mihi vois pistää sen kuvan.

icon.png

petsku44

09.03.2009 klo. 10:27
0

Itsekin harrastan, pitää kyllä tässä vielä tänä talvena saada joku siisti video kasaan. :D Ei ole tosiaan muuta modia kuin sukset takaa taivutettu, pitää vielä asentaa kunnon ohjaustanko. Miten jengi on tän tehny, omassa stiigassa ainakin ohjaustanko aika takakennossa...

icon.png

mawerick

12.03.2009 klo. 14:50
0

Näin eile ku olin itikses nii Stadiumis oli semmone Hamax-merkkinen rattikelkka jos oli pieni ohjaustanko ja outo penkki.. Makso 59.90 mut sen vois ostaa ku on nii paljo paremma näköne ku Stiga..